lördag 31 mars 2012

GlossyBox - Jag älskar dig!

MARS MÅNADS GLOSSYBOX!

GICK I NATURENSTECKEN OCH I VANLIG ORDNING MED EN SUPERFIN LÅDA FULL MED  HELT UNDERBARA PRODUKTER!



Denna månad var det verkligen en gott och blandad låda med jättefina produkter som passade mig perfekt! Jag är verkligen SUPERNÖJD med Månadens Glossybox och ser framemot att prova alla produkterna.  Min absoluta favorit denna månad är den underbart LYXIGA kajalen från Lakshmi (längst ner till höger). Den är verkligen jätte lyxig och man blir glad av att bara se på den och den är otroligt behaglig att hålla i. Jag kommer utan tvekan att fortsätta köpa den! En underbar produkt jag aldrig upptäckt om det inte vore för Glossybox. Jag är verkligen så otroligt nöjd med deras koncept, som känns som julafton varje gång man mottager en ny Glossybox!

Vill du också dela min glädje/lycka varje månad?
Anmäl dig du med på Glossybox!
(Tryck på länken så kommer du dit automatiskt)


Inga kommentarer: