lördag 2 juni 2012

Franska Tånaglar! :)

Nu i veckan var jag och gjorde franska tånaglar inför sommaren! 
Dock vet jag inte riktigt var sommaren är? Känns faktiskt som att min födelsedag hittills har varit den finaste och varmaste dagen på året! Så jag hoppas att de kommer lite varmare dagar så jag får möjligheten att visa upp mina vackra fötter! ;)



Sen har jag varit till The Body Shop och inhandlat hela deras sortiment för fötter! Haha! :)


Några av sakerna på bilden! :) 


Det bästa med dessa saker var priset! :) The body Shop hade ta tre produkter betala för två. Dessutom hade jag 200:- i rabattcheck och 100:- i födelsedagspresent från dem. Och tack vare att de var medlemsdagar fick jag 3 produkter gratis eftersom jag handlade för mer än 400:- . Så detta var ett helt otroligt FYND! Jag betalade bara strax över 200:- för allt detta. Helt otroligt!

The Body Shop har blivit utsett till en av de bästa medlemsklubbarna och jag kan bara hålla med!

VILKET FYND!

Inga kommentarer: