söndag 17 juli 2011

Parabenfria produkter!

Diskussionerna har varit många om Paraben är cancerframkallande eller inte, många anser att det är det och många andra anser att det inte är det. Åsikterna är många och framför allt delade. Min åsikt är också delad, jag vet inte vad jag ska tro, men känner samtidigt, varför riskera cancer när det finns bra Schampoo och Balsam utan Paraben. Så nu har jag inhandlat bra Parabenfria produkter :0)

Ett stort plus är pumparna - Jag älskar alla produkter med pump!



                            Lite fakta om produkterna.

Matrix Biolage Smooththerapie Deep Smoothing Shampoo: Schampo för fint till grovt hår som rengör samtidigt som det slätar ut frissigt hår med kameliaolja. Håret blir mjukt, glänsande och lätt att hantera.

Matrix Biolage Smooththerapie Deep Smoothing Conditioner: Balsam som ger omedelbar mjukhet, vård och tämjer svårhanterlig frissighet. För ett glänsande och friskt hår, utan att tynga ner.

Disp Core Heat Protector:
En spray som ger ditt hår ett ökat skydd mot skador orsakade av heta stylingredskap såsom plattänger, fönar och locktänger. Spraya och skydda ditt hår.

Inga kommentarer: