lördag 24 december 2011

I dag är det dags att öppna ...

... sista luckan i min älskade julkalender, det känns verkligen sorligt! Jag önskar det fanns en kalender för varje månad. Detta har verkligen varit så himla roligt, att förväntasfullt få öppna en ny lucka varje dag. Jag kommer verkligen sakna denna kalender och det blir absolut ett självklart köp inför nästa jul. Det är kul att få testa produkter man inte själv valt att köpa i första hand. Jag kommer absolut uppdatera er senare vilka produkter ur min kalender som har varit mina favorit!

I dagens sista lucka gömde det sig en fjärde produkt ur serien Spa Wisdom Polynesia. Nämligen en fullsize Polynesia Monoi Body Balm.



3 kommentarer:

Sminkhörnan sa...

Håller med, jag tyckte också det var sorgligt att öppna sista luckan, längtar nästan redan till nästa år =) Det har aldrig varit lättare att gå upp på morgonen.

Malin I Form sa...

Om den finns nästa år ska jag allt satsa på den :D

SV: Vad roligt att du vill vara med!

Malin I Form sa...

SV: Ja, det är smart men det kan bli något att komma ihåg till nästa gång :D