fredag 11 mars 2011

Dagens Träning och Matintag.

Jag åt alldelles för lite igår med tanke på all träning igår så jag låg hungrig heeeela natten lång! Något att tänka på i framtiden.

Kl. 07.15-07.45
Spinning.
Jag gillar verkligen inte spinning. Jag och denna träningsform går inte ihop. Jag orkar inte helt enkelt, efter 15 sekunder är jag helt död.


Kl. 08.30
Fullkornssmörgås med curry kycklingen jag åt i onsdags på smörgåsen (blev matigt och gott - höll ju på att hungra ihjäl), vanilj yoghurt, lite solrosfrön och en liten apelsin festis.


Kl. 12.00
Rester sen igår - Kinamaten + liten apelsin festis.


Kl. 16.50
Lite sallad (Kinamat sallad) + solrosfrön.

Kl. 18.00
En stort portion av min favoritmat - Fläskfilé med potatisgratäng, bröd, sallad och grönpepperasås i MASSOR. Från den bästa resturangen i stan - Old Brodies. + te med lättmjölk.

Kl. 02.00
Kladdkaka med vaniljvisp.
Icas vaniljvisp är inte god, Norrmejeriets är så mycket godare!

Kl. 04.00
Kladdkaka med vaniljvisp.

Andra noteringar: Har druckit Cola under dagen!

2 kommentarer:

Kim Salmelainen sa...

NOLL FYRA NOLL NOLL.
Din crazy. ^^
Spinning hade varit min huvudgren om jag inte fick ont i ryggen av det.
Döden på din cykel denna gången kan ju ha lite att göra med att du var... lite hungrig. ;]
Jag skulle sprungit halvmara idag, men vädret.. nej, jag stannar inne.

Hur ska du göra med vikt/storleks-mätning. Blir det vågen en gång i veckan/måttband/ett par gamla byxor?

Susanne sa...

Nej! Jag gillar det bara inte. Jag orkar det helt enkelt inte. Tycker det är för jobbigt :(

Vad tråkigt! För du hade säkert sett framemot det?

Jag vet inte riktigt. Måste hitta en fungerande våg. Den våg vi har nu visar för mycket har vi precis kommit fram till men samtidigt känns det inge kul att ha en opålitlig våg :( Måttband är det mycket möjligt att jag använder mig av också, vi får se. Det tål att funderas på!